Ben hayatımda bir yol seçmişim ...


Bu yolu da erken bulmuşum.
Daha çocukluktan gençliğe geçerken,
-Yalan Söyleme…
-Kul Hakkı yeme, kimsenin hakkına el uzatma…
Bu yolda da ailem ve ben emin adımlarda yürüyoruz.
Hiçbir şey ama hiçbir şey beni ve ailemi bu yoldan çeviremez.
Bizim hakkımızda kim negatif ve olumsuz bir şey söylüyorsa bilin ki mutlaka yalan söylüyordur.
Hayatımda herkesle, her yerde, her şekilde yüzleşirim.
Hiç kimse bugüne kadar suratıma kötü bir şey söyleyemedi, söyleyemez, söyleyemeyecekte…
Bu bizim olmazsa olmazımız…
“Hayat Duruşumuz”
Asla vazgeçmeyiz…
Kurtuluşta doğmuş büyümüş olmanın, ne kadar büyük bir zenginlik olduğunu daha sonra anlayabildim.
Rum Ermeni, Musevi mahallesinde,
Arkadaşlık, dostluk, ikrar, mutluluk , huzur yani bugün para ile elde edemeyeceğimiz,
Her şeye sahiptim…
Ve bu mozaik semtin bir evladı olarak,
Bir sürü şeyden yoksun yaşıyor olsak da ,
Bu semt, bana kendime güvenmeyi,
Ama mütevazi olmayı öğretti…
Bugün bütün sahip olduklarımı ,
Bu güzel semt KURTULUŞ ’a(Tatavla’ya) ve BASKETBOL ’a borçluyum.


Ünal Tanyıldızı